Translate

недеља, 21. мај 2017.

K Piling za telo- kafa i cimet



Kada je u pitanju nega kože lica i tela važno mi je da proizvod odgovara mom tipu kože ( mešovita ) . U poslednje vreme sve više dajem prednost prirodnim preparatima. Jedan od njih je K piling. Ovaj proizvod je bio prilično hvaljen po blogovima, pa sam sa nestrpljenjem dočekala da ga testiram. Već pri prvom susretu sa ovim pilingom oduševila me simpatična kesica koja ima oznaku K i krunicu. Proizvod sadrži spoj kafe + cimeta, mada ja izrazito osećam kafu pošto inače uživam u tom mirisu, iako više ne pijem kafu. Tu su još žuti šećer, i kokosovo ulje, koji zajedno čine smesu koja se lako nanosi na kožu. 




Pre upotrebe, neophodno je testirati na manjoj površini kože, kako biste ispitali da li postoji opasnost od iritacija. U mom slučaju, nije bilo nikakvih neželjenih dejstava. Ako i u vašem slučaju sve u redu, možete ga naneti na vlažnu kožu. Ostavite da odstoji par minuta, a potom ga isprati. Prvi rezultati - koža je izuzetno mekana na dodir, ali i mirišljava. 




Nakon što sam se uverila koliko ovaj prozvod prija mojoj koži nastavila sam da ga koristim. Mesec i po dana korišćenja je potvrdilo da ovaj piling zaista radi posao. Svakim novim korišćenjem koža je postala sve mekša, nežnija, suvi delovi su nahranjeni fantastičnim kokosovim uljem, dok su se za ogrubelu kožu pobrinuli ostali sastojci. Proizvod se preporučuje i za celulit, pošto nemam nekih problema sa tim, nisam primetila neke promene.




Pakovanje sadrži 100 g, može da traje verovatno i duže, ali nemojte  jer su u pitanju prirodni sastojci. Kutija je hermetički zatvorena, pa ne postoji opasnost da se sadržaj lako otvori i nakvasi. Pošto je moj pri kraju, a u ponudi je kafa i so, to će biti odlična priprema za kožu u letnjem periodu.


Da li ste isprobale ovaj piling? Ako jeste kakvi su utisci? 

Нема коментара:

Постави коментар