Translate

петак, 26. мај 2017.

L'Oreal Volume Million Lashes Noir Excess maskara



Maskara je jedan od retkih proizvoda koji volim da menjam i eksperimentišem. Već dugi niz godina sam verna Max Factor-u. Međutim za rođendan sam dobila ovu maskaru, a pošto je prethodna skoro bila istrošena, odlučila sam da prekršim pravilo i isprobam je. 


Sama ambalaža je standardna za maskaru, sadrži 10 ml i prilično luksuzno izgleda. U oči mi upada "milionizirajući volumen trepavica" da li će da zadovolji moj kriterijum, kada su u pitanju duge trepavice. 






Četkica je mekana i savitljiva i pri samom uzvlačenju se uočava punoća sadržaja, s druge strane ravnomerno raspoređena na svaku čekinju.



Kod maskare mi je bitno da daje veliki volumen trepavica i da se ne lepi za druge. Obično u dnevnim varijantama izvlačim 2 puta, što možete videti na slici. Kod gornjih trepavica sam dobila zadovljavajući volumen, međutim na donjim su neke bile malo slepljene ( uglavnom mi se to dešava kada žurim). Maskara se zadržava ceo dan, nema iritacije što je jedan od najbitnijih faktora. Skidam je sa običnom toniranom vodom, kao i do sad što sam drugu maskaru.

S obzirom na to da sam zadovoljna efektom, nastaviću da je korisim.


Koju maskaru koristite? Da li ste probale ovu ili neku sličnu iz asortimana L'Oreal Paris? Kakvi su utisci? 

Нема коментара:

Постави коментар