Translate

понедељак, 6. фебруар 2017.

Byphasse tonik - ružina vodica



O Byphasse toniku sam pisala, kad je nastao moj prvi tekst u okviru letnjih favorita. Međutim zašto sada pišem ponovo? Naime, kada sam dobila tonik od kompanije Byphasse, nisam bila mnogo upućena u sve proizvode pogotovo ne o tonicima koje proizvode. Guglajući po Internetu, ali i po raznim blogovima videla sam da svi hvale baš taj - ružina vodica. Pogledala sam moj i uporedila sa onima sa slike. Delovali su mi potpuno različito, ali sam mislila da je zbog efekta koje blogeri koriste, moj više lila nego roze boje. Koristila sam ga 6 meseci prezadovoljna. Kada sam istrošila, odlučila sam da kupim isti takav.  Pošto je u Dm-u na popustu, mama je otišla i kupila ga. Sačuvala sam staru ambalažu ( ne znam ni sama zašto) i tad shvatila da zaparavo postoje 2 nijanse koje su veoma slične.




Proizvod koji sam čitavo leto koristila je zapravo sa hamamelisom - cvetnim dodatkom odnosno drugom biljkom poreklom iz Severne Amerike, koja se koristi kao dodatak u nezi kože. Miris me toliko podsećao na ružu da sam zanemarila natpis koji jasno piše. Drugi tonik - roze je ružina vodica, a mirisi su im gotovo identični. Razlike ipak postoje. 


Lila tonik je namenjen SAMO  za masnu i mešovitu kožu, zbog čega mi je savršeno odgovarao, naročito u letnjem periodu, kada se koža dodatno masti. Roze tonik je namenjen SVIM tipovima kože. Korišćenjem oba tonika, zaključila sam da mi više odgovara LILA tonik, ali da i roze prija koži. Mislim da iako je roze namenjen svim tipovima, da bi više odgovarao osoba sa suvom i normalnom kožom, ali da ne može da bude štetan ukoliko se ipak odlučite za roze.




Što se tiče samog korišćenja, veoma je praktičan za upotrebu. Na komadu vate ili tufera sipate proizvod, pređete preko lica i ostavite da se osuši. Nema masnih tragova, nema parabena, nema boja, niti alkohola! Lice je nakon upotrebe mekano i osveženo. Odličan je za svakodnevno korišćenje, nakon umivanja. I što je najvažnije nisam imala neželjenih reakcija. Pakovanje može dosta dugo da traje, jer sadrži 500 ml.  Kao što sam napomenula, ovaj tonik roze sa ružinom vodicom je trenutno na akciji 20 % i košta 319 umesto 399. Požurite i iskoristite priliku ukoliko smatrate, da će vam ovaj proizvod odgovarati. 


Da li ste probale neki od ova dva Byphasse tonika?

Нема коментара:

Постави коментар