Translate

недеља, 16. април 2017.

Wet brush - četka za kosu

Kada sam počela sa pisanjem beauty proizvoda, ni na kraj pameti mi nije bilo da ću pisati recenziju o četki. Koristila sam četke od raznih proizvođača od brendiranih do onih bez brenda. 
Uglavnom je svaki put raščešljavanje bilo pravo mučenje za moju tanku  i ravnu kosu. 


Koristila sam različite proizvode za raščešljavanje pored balzama, kako bih što manje terorisala sopstvenu kosu. 
Preko stranice Lepotica.rs dobila sam Wet brush četku za kosu. Pomislila sam da je ovo samo jedna obična četka. Sam dizajn me je veoma privukao, a posebno ono što je najbitnije - raščešljavanje. 



Odmah sam isprobala, ne razmišljući koliko se ova "obična" četka zapravo razlikuje od svih do sad. Već pri prvom povlačenju sam primetila kako je svaka dlaka na svom mestu, bez kidanja i umršenih krajeva. 
Iz radoznalosti sam istražila zbog čega je ova četka tako posebna. 



Izenadila sam se, kada sam shvatila da je ova četka jako popularna i jedna od najprodavanijih. Izrađene su po specijalnim IntteliFlex igrlicama  i prirodne dlake  koje su čvrste, tanke, fleksibilne i lako klize. Podjednako dobro raščešljavaju i suvu i vlažnu kosu, bez lomljenja i čupanja. Uspešno raščešljava i najzahtevnije kose, kao i perike i ekstenzije. Podstiču bolju cirkulaciju.  Kosa je mekša na dodir, uz sve to nije potrebno koristiti bilo kakve proizvode koji će olakšati raščeljavanje. U širokom asortimanu postoje različite četke za oba pola i sve uzraste. 





Nikako se ne preporučuje korišćenje u kombinaciji sa fenom. Cena ove četke je 1600, a imajuću u vidu njen kvalitet cena je sasvim pristojna. 


Da li ste isprobale neku od Wet brush četaka za kosu? 

6 коментара:

  1. Draga , veoma zanimljiv post. Ovo meni treba. <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post i ostavi komentar na njemu. ❤ ⬇
    Dreaming of - fashion and beauty

    ОдговориИзбриши
  2. Koristim NoTangle četku, i prezadovoljna sam :) ne može se porediti sa četkama koje sam pre nje koristila. :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post draga <3

    Pogledaj moj blog . Pišem o beauty,lifesyle i fashion temama . Nadam se da će ti se svidjeti !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши