Translate

понедељак, 5. децембар 2016.

Limes - Blagi šampon za svaki dan








Limes Pirot je kompanije koja se bavi proizvodnjom preparata na bazi ekstrakta bilja sa Stare planine. Iz njihovog asortimana, imala sam priliku da isprobam blagi šampon za kosu za svaki dan. Moram priznati da sam sumnjičava, po pitanju bilo kakvih šampona, jer mi se kosa brzo masti i imam tanke vlasi. Ovaj šampon sam počela da koristim, jer sam prethodni potrošila. Zbog toga što je blag, ovaj proizvod mi je savršeno odgovarao nakon korišćenja različitih jakih šampona. Korišćenjem dužeg vremenskog perioda, shvatila sam da se ovaj šampon razlikuje od ostalih. Vremenom, pod mlazom vode sam osetila mekoću kose, kao i nakon sušenja. Da napomenem da ne koristim nikakav balzam. Nisam mogla da poverujem da mi je kosa opet mekana i sjajna, kao nekad. Takođe je postala manje iziritirana i masna. Čarobni sastojci ovog šampona su lipa i kopriva. Lipa umiruje i omekšava kosu, dok kopriva jača koren vlasi i sprečava opadanje. Što se tiče opadanja, primetila sam da se to smanjilo. Ubrzo sam pronašla dejstvo na sajtu i uverila se da mi se ta promena dešava. Pošto je u pitanju blag šampon, mogu ga koristi i deca, kao i ljudi koji svakodnevno imaju potrebu za pranjem kose. Osim toga što može da se koristi svakodnevno za kosu, pogodan je i za telo. Iritaciju očiju nisam imala, niti bilo kakvo drugo neželjeno dejstvo. Šampon se može nabaviti u pakovanju od 250 i 500 ml. U okviru Limes kompanije mogu se pronaći proizvodi za ličnu higijenu ( razni šamponi, balzami, kreme, paste, melemi, sprejevi... ) sredstva za dezinfekciju, čajevi, jastuci itd. Poručivanje se može izvršiti preko limes-pirot.com, gde možete pogledati detaljne informacije.



*** Da li ste probali nešto iz Limes Pirot asortimana? ***

Нема коментара:

Постави коментар