Translate

уторак, 11. октобар 2016.

Zoja Zec - Tonik za lice



Zoja Zec je kompanija koja se bavi proizvodnjom prepata od 100 % prirodnih sastojaka. U pitanju su veganski proizvodi, namenjeni svim tipovima kože. Pored tonika, o kojem ću detaljnije pisati u ponudi su i maska za lice - crno zlato i piling za telo - narandžina kora.


Tonik se nalazi u staklenoj bočici od 100 ml. Sadrži: hidrolat ruže, ekstrakt lista nane i organsko jabukovo sirće. Miris možda nije najprijatniji ako niste naviknuti na prirodne proizvode. Namenjen je svim tipovima kože. Čisti, tonira, hidrira, otklanja višak sebuma, pomaže koži da zadrži vlažost, otklanja crvenilo, otčepljuje pore i sprečava pojavu akni.  Imam mešovitu kožu ( T zona masna a ostali delovi lica suvi) i koristim ga skoro mesec dana. U početku sam pratila uputstva gde jasno piše da se tonik naprska na dlan 2-3 puta i ravnomerno nanese na čisto lice. Posle nekog vremena sam shvatila da mi je lakše da ga naprskam direktno na kritične delove - brada i čelo. Ne brinite, proizvod se ne troši brzo, što je još jedna od važnih prednosti. Nakon korišćenja može se naneti krema ili serum. 

Primetila sam da mi je tonik isušio sve bubuljice i da na tim mestima se nisu pojavljale nove. Iako možda deluje kao jak proizvod , nema nikakvih neželjenih dejstava. Cena ovog proizvoda je 590 din i može se poručiti preko sajta http://www.zojazec.com/ Dostava je besplatna! Ja sam ga dobila na poklon i neizmerno hvala, jer sam veliki ljubitelj prirodnih prepata i sigurno ću ga u buduće koristiti.

                                             ***Da li ste probali ovaj tonik? ***

Нема коментара:

Постави коментар