Translate

понедељак, 3. октобар 2016.

Eveline 8 in 1 VS Avon 5 in 1 nail experts







Kažu da su nokti prvo što ljudi primete kod drugih, ne zavisno da li su u pitanju muškarci ili žene. Žene posebno vode računa da imaju negovane i uredne nokte. Jedna od ružnih navika je grickanje noktiju. Osim što će vam nokti izgledati estetski ružni, možete navući i neku bakteriju. Ako ste ipak od onih koji iz nekog razloga ne mogu da oporave nokte i za to postoji rešenje. 

1. Eveline 8 in 1 - intezivni učvršćivač za nokte.

Ovaj prozvod je jedan od onih proizvoda koji vam svaka druga osoba preporučuje. Nisam duže vremena koristila ni jedan učvršćivač, pa sam se odlučila da isprobam ovaj. Na pakovanju je navedeno da jača nokte, stimuliše rast, štiti od pucanja, lomljenja, listanja, vraća sjaj itd. 
Što se tiče načina upotrebe 1. dan se nanosi lak direktno na nokat, 2. dan se nanosi drugi sloj, 3. dan se uklanjaju stari slojevi, pa se ponavlja postupak. Koristi se 2-3 nedelje, a potom jednom nedeljno kao bazu. Takođe bitno upozorenje da se proizvod ne nanosi na oštećene nokte nakon uklanjanja veštačkih noktiju. U slučaju alergijske reakcije nakon 2-3 dana testiranja, obustaviti korišćenje. 
Pridržavala sam se svih pravila, da bih dobila željeni efekat. Nokti su postali duži i jači, ali ubrzo sam shvatila da samo redovnim korišćenjem mogu to da održim. Ured nedostatka vremena, ovo i nije najbolja opcija ako ste previše zauzeti. Struktura je beličasta, nije providna, ali to se ne odražava na boju laka koju nanosite. Ovaj učvršćivač je idealan za leto, ali ko može da se posveti redovnoj nezi noktiju može i u zimskom periodu. 


2. Avon 5 in 1 nail experts 

Ovaj proizvod sam već koristila pre 2 godine, pa sam odlučila da ga ponovo poručim. Još tada sam imala pozitivne utiske. Koristila sam ga kao bazu, jer sam imala poseban nadlak. Njegovo svojstvo je da: neguje, jača, štiti, daje sjaj, ujednačava površinu nokta. Nakon što sam prestala da koristim Eveline, vratila sam se ovom. Ne moram redovno da ga koristim, to je prednost koju dajem ovom proizvodu. Može se koristiti pre ili nakon nanošenja. Iako izgleda narandžasto, potpuno je providan. 


Za koji god da se odlučite, savetujem da prvo testirate. Tako ćete najbolje znati koji proizvod odgovara vašim noktima. Sve je individualno, zato nemojte slepo verovati dok ne isprobate. 



Novi i stari Avonov učvršćivač za nokte

Ovo su moji nokti. Ovde sam ih premazala Avonovim prozvodom, ali su u prethodnim nedeljama uz korišćenje Evelina dostigli dužinu. P.s. Bili su još duži, pa sam ih skratila, jer su počeli da mi smetaju kada pišem.



                                                  Koji vi koristite učvršćivač za nokte? :)

2 коментара:

  1. Koristim upravo ovaj Eveline 8u1 i mogu reci da sam jako zadovoljna. Jedan od retkih proizvoda koji me u poslednje vreme odusevio. Ovaj iz Avona nisam probala, ali bice prilike. ��

    ОдговориИзбриши