Translate

среда, 28. септембар 2016.

Golden rose lakovi ( wow & rich color nail lacquer )


Leto je doba godine kada najviše koristim lakove. Ranijih godina nisam toliko kupovala kvalitetne lakove, jer sam stalno grckala nokte, a samim tim su mi ružno izgledali nokti. Ne mogu da se pohvalim pozamašnom kolekcijom, jer ne volim da gomilam lakove. Ove godine sam na popustu Golden rose-a, odlučila da kupim više nego inače, jer su bili prilično jeftini. Krenuću prvo sa mini Wow lakovima: 

Veliki sam ljubitelj crvenih lakova, pa se tako i ovde morao naći jedan takav. Ono što mi se posebno dopalo kod ove nijanse 39, je to što je dovoljno jednom premazati da bi boja izgledala fenomenalno. Sa upadljivom i glamuroznom crvenom nema greške. 


Poželela sam da kupim i neku tamniju nijansu, pa sam se opredelila za nijansu 76. Boja je tamno plava iliti neka mastilo plava, kada se premažu dva sloja. Ova nijansa na svetlosti izgleda čak i pomalo ljubičasto.

Naredna nijansa 04, kontrast - svetlo bež. Iako su mi nude nijanse omiljene, ova baš i nije ispunila moja očekivanja. Na prvo mazanje ova boja ne upija ravnomerno po celoj nokatnoj ploči, stvaraju se rupe. Razblažila sam sa acetonom, ništa se nije promenilo na bolje. Drugi sloj izgleda još gore nego prvi i teško se suši. Nadam se da je u pitanju bio feleričan prozvod i da su ostali imali pozitivne utiske.


I za kraj Wow kolekcije, najbolja nijansa 11 nude boje  - kafena ili tamnija bež. Ne samo da sam oduševljena bojom, već i sa kakvom lakoćom se maže. Svejedno da li ga mažem u jednoj ili dve nijanse u ovoj boja gotovo da nema razike. Svakako volim da namažem dva puta zbog što dužeg trajanja.


Ova kolekcija Wow mini lakova sadrži 6 ml i zadrže se na noktima i do 7 dana.

Što se tiče sledeće kolekcije lakova Rich color nail lacquer opredila sam se za tri nijanse.

Počeću sa crvenom, kao što sam i ja wow lakovima. Ova nijansa 11 je prilično slična, reklo bi se identična, ali nije tako. U pitanju je užarena crvena, koja sa dva sloja dobija onu pravu glamuroznu crvenu i više je preferiram za veče, nego za dan. Jedini problem je što se malo više razliva, zbog toga treba biti pažljiv. 

Naredna nijansa 13 bih opisala kao malo tamniji pink. Prilično je čudna, jer u procesu prelamanja svetlosti ova boja čak vuče i na crvenu. Može se kombinovati i za dan i za veče, jer predstavlja neobičnu nijansu za jednu pink. 


Poslednja nijansa 46 bebi roze. Ova boja me osvojila na prvi pogled, ali ne i na mazanje. Da li je u pitanju opet neki feleričan proizvod ili ne, ova boja ima isti efekat kao i wow 04. Pri nanošenju jednog sloja, neširi se po celoj nokatnoj ploči, a sa dva sloja izgleda musavo. 


Ovi lakovi sadrže 10,5 ml i  zadrže se otprilike 7, a nekad i duže uz korišćenje završnog sloja za nokte.

***Kakvi su vaši utisci o Golden rose lakovima?  Da li koristite neki i koje su vam omiljene nijanse? *** :)

Нема коментара:

Постави коментар