Translate

четвртак, 30. новембар 2017.

Sunkissed bronzing Srbija - Bronzer kamenčići





Leto je godišnje doba kada najviše "vapimo" za Suncem i preplanulim tenom. Kako nam dolaze hladnji dani, samim tim nestaje i preplanulost u licu, posežemo za preparatima koji će to nadomestiti. U mom slučaju to je bronzer. Do sada sam koristila samo Oriflejmov i bila sam zadovoljna dok mu vreme nije uzelo danak. Taman kad sam odlučila da istražim koji bih novi mogla da isprobam, posrećilo mi se da dobijem na poklon od kompanije Sunkissed bronzing Srbija - bronzer. 






S obzirom na to da nisam bila upućena detaljno u proizvode, osim da su uglavnom preparati za potamnjivanje, ovo je bila odlična prilika da testitram. Za razliku od prošlog bronzera u kuglicama, ovaj je bio u obliku kamenčića, sličnih nijansi. Takođe znala sam da postoji mogućnost od lomljenja i drobljenja, što se meni desilo sa jednim, ali to svakako i nije neki problem. 









Pakovanje sadrži 3 nijanse - od kojih najviše dominira " koralno-bakarna". Zatim najtamnija bakarna, koja kad se izblenda odlično naglasi konture i na dnu svetlija nijansa  bakarne do koje nisam nešto preterano zalazila.






Iako u sebi sadrži šimer u malim količinama, dobro se ponaša na licu. Vodite računa o količini kojom ćete zahvatiti četkom, jer pigmentacija izuzetno dobra i potrebno je dobro ublendati da bi izgledalo uredno i da bi se postigao efekat "osunčanog lica ".














Pakovanje je providno, što olakšava to da možete videti koje nijanse se u njemu nalaze, a samim tim i premeštati u zavisnosti koju nijansu želite da istaknete. Može se koristiti i za telo, kako je i istaknuto na pakovanju.


Bronzer možete poručiti preko sajta Online kozmetika - Leco. U ponudi su različiti proizvodi za potamnjivanje. 




                                  Koji bronzer korisitite? Da li ste isprobale ovaj? 



6 коментара: