Translate

недеља, 15. октобар 2017.

Schwarzkopf - Got2b- Fresh it up - Šampon za suvo pranje kose (za brinete)




Got2b - Fresh it up je linija suvih šampona namenjena različitim tipovima kose, proizvedena od strane Schwarzkopfa.  Pre nego što sam ovaj isprobala, koristila sam povremeno Balein, ali nisam u potpunosti bila zadovoljna rezultatima. Sticajem okolnosti, dobila sam priliku da isprobam jedan iz te linije namenjen brinetama. Nisam pristalica čestog korišćenja suvih šampona, već samo kada zbog nedostatka vremena ili nekih drugih okolnosti nismo u mogućnosti da je operemo. Uglavnom sam prethodnih godina koristila puder za suvo pranje, ali zbog belih tragova to nije bilo često. 
Pošto se tek pojavio kada sam ga dobila, nisam imala prilike da se informišem po blogovima, pa sam tako bez predrasuda testirala ovaj proizvod.  




Na pakovanju je istaknuto da je namenjen brinetama ( ne pokušavajte ovo ako ste plavuša, jer ostavlja braon trag ) da čisti, osvežava, upija masnoću, ne ostavlja bele tragove nakon raščešljavanja i ostavlja dugotrajan miris - čokolade, ne moram ni da govorim koliko je neodoljiv. 





Što se tiče korišćenja neophodno je dobro promućkati pre upotrebe, zatim naneti na suvu kosu sa udaljenosti oko 20 cm pomerajući vlasi. Nakon toga umasirati u teme i raščešljati kako bi se uklonio višak. Savetujem da stavite neki peškir i budete pažljivi kada to nanosite, kako ne bi šampon završio po odeći. Za moju kosu koja se često masti ovaj proizvod je zadovoljio moja očekivanja. Sve karakteristike koje su opisane je ispunio. Osim toga, dobija se i određeni volumen, što može da znači devojkama-ženama sa tankom kosom. Kosa tokom celog dana izgleda uredno i mirišljavo. Obavezno treba oprati kosu na kraju dana, da ne bi ostali braon tragovi po jastuku. Nisam ga koristila nekoliko dana uzastopno i smatram da osim tragova na jastuku, ne bi trebalo ovaj proizvod zameniti klasičnim pranjem šamponom. 


Pakovanje sadrži 200 ml, na pakovanju piše da može doći do začepljenja mlaznice i da u tom slučaju isperete toplom vodom. Čuvati na suvom i naravno zatvoreno. Neželjenih dejstava nije bilo, a sadrži nikl ( informišete sa na guglu) pa ukoliko postoji osetljivost nemojte ga koristiti. 



U liniji pored ovog postoje još 3 vrste suvih šampona: volumen, extrafresh i texture. Može se pronaći u Liliju i cena mu je oko 650 rsd



Da li ste probale ovaj ili neki od ostala 3 šampona za suvo pranje iz ove linije? 

3 коментара:

  1. Jako interesantan proizvod, draga moja. Do sada se nisam susrela sa njim, ali mi izgleda sasvim korektno. Volela bih da ga isprobam. Divna recenzija, odlicno si nam ga prezentovala. Bas mi se dopadaju fotografije!

    Maleficent

    ОдговориИзбриши