Translate

среда, 8. фебруар 2017.

Burra - body milk


O BURЯA  kozmetici sam saznala na osnovu tekstova koje su pisale blogerke koje redovno pratim. Jedna od njih od koje sam dobila ovaj proizvod je Silvi Sretenović http://ssforevermakeup1.blogspot.rs/

Pošto je namenjen normalnoj do suvoj koži, malo sam bila skeptična da li će mi uopšte odgovarati. Mleko se nanosi jednom do dva puta dnevno, što sam i uradila. 

Nakon nekoliko uzastopnih testiranja, shvatila sam da ovaj proizvod počinje da prija mojoj koži. Ne samo po mirisu, koji me podseća na bebi proizvode, već i hidratacija koju pruža, naročito nogama koje se izrazito suše u zimskom periodu. Tekstura je malo gušća, što me je malo brinulo ali ovaj proizvod zaista ne ostavlja mastan trag.  

Obogaćen je kokosovim, arganovim i bademovim uljem i kakao i ši buterom. Sa ovim sastojcima koji su melem za kožu, obnavlja ispucalu kožu i daje joj neophodnu hidrataciju. Ne sadrži paraben, što je izuzetno bitno. Pakovanje sadrži 200 ml. Može se koristiti i kao nega kože nakon sunčanja, što ću se uveriti kad nam dođe leto. Nisam imala neželjenih dejstava, svakako moja preporuka ukoliko imate sličan problem sa kožom u zimskom periodu.



Da li ste probale ovaj proizvod? Kakvi su vaši utisci? 

6 коментара:

  1. Drago mi je da ti odgovara 😊 I ja sam opet krenula da ga koristim ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, ovo je za mene otkrice. Planiram da isprobam jos neke proizvode :) <3

      Избриши
  2. Nisam koristila Burine proizvode, mada o ovom citam vec dugo. Svakako vredi probati :)

    Tako ja to

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala ovaj proizvod,ali sam probala Burin roll on i savrsen je,tako da verujem da je i ovaj proiyvod super. Bas cu ga potraziti.

    ОдговориИзбриши
  4. Ako isto mirisu onda cu sigurno isprobati roll on :D

    ОдговориИзбриши