Translate

петак, 30. децембар 2016.

Aura - Nano ruževi



Najslađe za kraj. Tako bih najkraće opisala ovaj post za sam kraj godine. Ovo je nešto što bih sa sigurnošću mogla da kažem da bi svaku ženu fasciniralo. Komplet od 16 nano ruževa sam dobila od Sofije Grijak, na čemu sam neizmerno zahvalna. 

Aurina kolekcija nano ruževa se sastoji od 18 nano ruževa ( ja sam dobila 16 što nije uopšte loše). U kompletu pretežno dominiraju crvene i pink nijanse od svetlije ka tamnije, a onda od koralne do braon. Osim simpatičnog pakovanja ruža 1,5 g svaki od ruževa predstavlja jedan od svetskih gradova poput Rima, Pariza, Njujorka, Barselone... 



Ruževi nisu mat, tako da mogu da ga koriste i devojke koje imaju problema sa ispucalim usnama. Vrlo jednostavno se nanose, kremasti su,  pigmentacija nije toliko prisutna kod svetlih nijansi. Samo pakovanje možda deluje malo, ali većina nas klasičnu veličinu ruža ne istroši pre isteka roka trajanja. 


Nisu sve nijanse najvernije prikazane, iako je slikano na dnevnom svetlu, ali same možete proceniti koje nijanse vam odgovaraju. 

Na prvoj slici su pretežno crvene nijanse: 84 Tripoli bordo, 88 Nice koralna, 86 Roma jarko crvena, 79 Las Vegas crvena ali nijansa vuče na malinu, 81 Barcelona nešto između prethodne dve nijanse, 70 New York bebi roze, 76  Milan slična kao nijansa 7985 Havana slična nijansi 79 ali za nijansu svetlija.



Na drugoj slici su vernije prikazane nijanse. 

83 Tokio tamno ljubičasta, 73 Paris blaža varijanta drečavo pink, 75 Bombay blaža varijanta koralne, 87 Marrakech izrazito koralna, 78 Shangai slična kao nijansa 73 samo malo tamnija82 Acapulco drečava pink, 77 Amsterdam prljavo roze, 80 Athens slična nijansa kao prethodna, ali više vuče na braon.

Ruževe nisam želela da ređam po brojevima, već sam nasumično uzimala uzorke. Od svih nijansi najviše mi se dopala i najbolje mi stoje nijansa Amsterdama i Atine.

Ovde su nijanse preuzete sa sajta Aure, na kojem su i nijanse 89 i 90 koje nemam. 


Opšti utisak: Zadovoljna sam ruževima, praktični su, namenjeni za svačiji ukus, priliku i ten. 

Na meni je nijansa 77 Amsterdam -  prljavo roze.


Koja nijansa vam se najviše dopada? 

8 коментара: