Translate

субота, 17. децембар 2016.

Aura 3D Sunđerasti aplikator

Da mi je neko rekao da ću sunđer koristiti kao rutinu u šminkanju, ne bih mu verovala. Gledajući strane blogere, a od naših Zoranu, primetila sam da svaki video o šminkanju ima sunđerastu lopticu. Vremenom sam shvatila da ovo nije obična loptica u obliku jajeta, ali i to da mu cena nije baš pristupačna. Moj prvi beauty blender ( ne sećam se marke) nije dugo trajao, jer je zbog malo grubljeg pranja ubrzo pukao. Da li zbog nepravilnog korišćenja ili lošeg kvaliteta, odlučila sam da više ne kupujem. Međutim, odlazeći u Lili na donjem delu police uočila sam opet tu istu lopticu. Ovoga puta pink i to jedinu na polici. Odlučila sam da je prekršim pravilo o tome da ne kupim više beauty blender i kupim ovaj, budući da nisam imala loša iskustva sa Aurinim proizvodima.


Uporedila sam stari beauty blender sa Aurinim i primetila sam razliku. Osim što su drugačije boje (stari je ljubičaste),  koja i nije toliko bitna, razlikovao im se i oblik ali i materijal. Nekako mi se činilo da mi je stari bio previše hrapav i malo čudnijeg oblika u odnosu na ovaj.
Pre nego što sam počela da korisitm, informisala sam se o načinu korišćenja, jer nisam želela da rizikujem i upropastim ga.

Ovaj aplikator je namenjen za nanošenje tečnog pudera, korektora ili bilo kojeg drugog kremastog make-up proizvoda za negu lica. Gornji uži deo je za predeo oko očiju, usana i nosa, dok je donji širi namenjen za veću površinu lica. Pre upotrebe ga treba pokvasiti vodom, zatim iscediti i umotati u peškir kako bi se izvukao višak vode. Tad se može primetiti da proizvod "naraste". Ovaj korak neke devojke preskaču, pa onda često nemaju željeni efekat.  Testirala sam ga sa puderom i korektorom. Nanosi se brzim pokretima tapkanjem. Prijatan je osećaj pri nanošenju, jer upija višak proizvoda i zbog vlažnosti osvežava lice. Dobro se blenda, a ten postaje ujednačen. 

Prljaviji deo posla je naravno pranje. Uspostavila sam naviku da ga perem nakon svake upotrebe. U početku sam ga prala sa različitim gelovima, ali i dalje ma koliko pritiskala, uvek je ostajalo još prljavštine. Nije mi se dopala ideja da koristim nešto što nije dovoljno čisto, a opet s druge strane znala sam da sigurno postoji način kako da ga održavam. Izguglala sam i pronašla kombinaciju maslinovog ili kokosovog ulja sa malo deterdzenta. Isprobala sam i zaista pomaže. Jako je važno redovno održavati ga, a što se tiča roka trajanja procenite same u kakvom je stanju. Cena mu je oko 500 i nešto, a ovog mališu ne bih menjala.

*** Koji beauty blender koristite? ***

4 коментара:

  1. Upravo juče kupljen :) Kao i ti i ja sam prvo izguglala način korišćenja i održavanja, pa se tek onda bacila na posao. Za sada sam zadovoljna efektom, kao i samim učinkom.

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post ! <3

    Vildana from Living Like V (click on the photos in the newest post please) & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши