Translate

субота, 10. децембар 2016.

Byphasse weekend mleko za čišćenje lica i očiju i gel za tuširanje ( vanila )


Znate ono kad nešto dobijete malo, slatko i žao vam je da ga uopšte otvarate, ali teška srca to ipak učinite? E pa to se meni desilo sa ova dva mala pakovanja. U pitanju su mleko za čišćenje lica i očiju i gel za tuširanje sa mirisom vanile.


U prvom pakovanju se nalazi mleko za čišćenje lica i očiju. Koristila sam ga nakon što bih sa Byphasse tonikom ( ružina vodica) uklonila svu nečistoću, a nakon toga nanela mleko. Dobra stvar je što prija koži ( imam mešovitu kožu )  blago upija i ne ostavlja nikakve tragove, a pokupi ostatke od šminke ( naročito ako ste tog dana nanele malo više pudera ili bronzera). Testirala sam ga za predeo oko očiju i nisam imala iritaciju, iako su mi oči bile osetljive na neke druge proizvode. Ovaj proizvod se može kupiti u full size 500 ml.



Drugi proizvod je gel za tuširanje sa mirisom vanile sa Madagaskara. Ovaj proizvod me je oduševio pri samom otvaranju. Ljubiteljima sladoleda od vanile će se defitnitvno dopasti. Ovo nije jedan od onih gelova, čiji miris nakon tuširanja brzo nestane. Osim što se dugo zadržava na koži, odlično prija, neguje i osvežava, a što je najbitnije ne isušuje. Takođe i ovo pakovanje se može pronaći u pakovanju od 500 ml. Osim ovog mirisa mogu se pronaći i miris pamukovog cveta i miris slatkog badema.

Opšti utisak: Isplati se kupiti oba proizvoda, jer su u pakovanju od 500 ml, samim tim duže će vam trajati, a njihovo dejstvo i mirisi će opravdati vaša očekivanja. 

S obzirom da imaju oznaku "weekend" mene ovo asocira da ove bočice možete poneti ako putujete negde za vikend, da uvek možete imati sa sobom proizvode za negu lica i tela, jer je praktično pakovanje.

Ova simpatična mini pakovanja - testere sam dugo čuvala, a dobila sam ih pre par meseci od Byphasse Srbija i ovom prilikom im se zahvaljujem. p.s. Nadam se da ću imati prilike da isprobam još neke testere, jer su previše simpatični. 

4 коментара:

  1. Super post, ja sam od Byphasse proizvoda probala samo masku za lice koja mi nije posebno odgovarala, svakako cu probati jos nesto pa cemo videti kako ce mi se dopasti. :)
    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se : http://makeupandotherland.blogspot.rs/ <3

    ОдговориИзбриши
  2. Probaj tonik odlican je i mislim da je oko 400 din 500 ml. Ne sadrzi alkohol. Hvalaa pogledacu :-*

    ОдговориИзбриши
  3. Proizvodi izgledaju jako privlačno. Obavezno postavi garget za učlanjenje u blog, jako mi se sviđa tvoj stil pisanja! ♥

    Poseti: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti puno. Htela sam to od pocetka da stavim, ali nisam uspela da postavim, pa te molim ako mozes da mi objasnis nova sam u svemu ovome ����

    ОдговориИзбриши